Loading

Prof.Dr.

Fatime BALKAN KIYICI

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

fbalkan@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 71 41

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Küçük-Avci, S; Akgün, ÖE; Balkan-Kiyici, F; - Comparison of the effects of PBL in 3D virtual environment and F2F on learning and spatial skills - EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES - Vol.0 - ISSN : 1360-2357 - DOI : 10.1007/s10639-024-12686-z - MAY 22 - English - Article - 2024 - WOS:001229231200004
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Balkan-Kiyici, F; Atabek-Yigit, E; Yavuz-Topaloglu, M; - Parents' views on out-of-school learning environments - CHILDREN & SOCIETY - Vol.0 - ISSN : 0951-0605 - DOI : 10.1111/chso.12911 - OCT 6 - English - Article - 2024 - WOS:001326578200001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Kiyici, FB; - EXAMINING WEB 2.0 TOOLS USAGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES - TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY - Vol.11 - pp.141 - ISSN : 2146-7242 - OCT - English - Article - 2012 - WOS:000309531600013
2 Kiyici, M; Kiyici, FB; Franklin, T; - EXAMINING FRESHMEN BELIEVE CONCERNING ICT USAGE IN K-12 AND UNIVERSITY SETTINGS - TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY - Vol.11 - pp.427 - ISSN : 2146-7242 - OCT - English - Article - 2012 - WOS:000309531600043
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Balkan Kiyici, F., Atabek-Yigit, E. - FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ÇEVRE KAZANIMLARININ İNCELENMESİ: BREZİLYA VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI - Trakya Eğitim Dergisi - pp.593 - ISSN : 2630-6301 - DOI : 10.24315/tred.1067454 - tur - paper - 2023 - TRDizin
2 Balkan Kiyici, F., Atabek-Yigit, E. - The Environmental Awareness in the Context of Sustainable Development: A Scale Development and Reliability Study - Sakarya University Journal of Education - pp.646 - DOI : 10.19126/suje.1167444 - eng - paper - 2022 - TRDizin
3 Yi̇ği̇t, E., Balkan-Kiyici, F. - Öğretmen Adaylarının Öğretmen Algısı - Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.20 - DOI : 10.21666/muefd.460666 - tur - paper - 2019 - TRDizin
4 Balkan Kiyici, F. - Examining web 2.0 tools usage of science teacher candidates - Turkish Online Journal of Educational Technology - Vol.11 - pp.141-147 - ISSN : 13036521 - Article - 2012 - SCOPUS_ID:84867154084
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Canan Laçin Şimşek, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Muze Ziyaretinin Ogretmen Adaylarinin Dusuncelerine Etkisinin Incelenmesi - Kalem Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi - Vol.3 - pp.115 - ISSN : 2146-5606 - 2013
2 Zeynep Demirtaş, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Concept Cartoons in Science Education: Availability and Students’ Opinions about the Cartoons - Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies - Vol.1 - pp.861 - ISSN : 1308-7711 - 2012
3 Yavuz, M. & Balkan Kıyıcı, F. FATİME BALKAN KIYICI; - Science and Technology teachers’ opinions the use of zoos in science teaching. - The Online Journal Of New Horizons In Education. - Vol.2(4) - pp.20-32 - ISSN : - DOI : - 2012
4 İşman, A.; Baytekin, Ç.; Balkan, F.; Horzum, M. B.; Kıyıcı, M. - Fen Bilgisi Eğitimi ve Yapısalcı Yaklaşım. - Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET - Vol.11 - pp.41 - 2002 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Balkan Kiyici, F - Procedia Social and Behavioral Sciences - 12TH INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE - IETC 2012 - Vol.64 - pp.291 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2012.11.034 - English - Proceedings Paper - JUL 11-13, 2012 - 2012 - WOS:000317142200034
2 Kıyıcı, M., Balkan Kıyıcı, F. & Franklin, T.FATİME BALKAN KIYICI; - Freshmen’s Beliefs About ICT Usage In K-12 And College Education, - 2012
3 Balkan Kıyıcı, F., Yavuz, M. & Saçar, R. FATİME BALKAN KIYICI; - Popüler Bilim Dergileri ve Bilimsel Kitapların Fen Derslerinde Kullanılma Durumları - 2012
4 LAÇİN ŞİMŞEK, C. & BALKAN KIYICI, F., - How Much Science and Technology Lesson Student Studying Books Support Creative Thinking - 2010
5 Köklükaya, A.N., Sevinç, V. & Balkan Kıyıcı., FFATİME BALKAN KIYICI; - Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Hakkında Yeterlilik Algıları Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması - 2010
6 Lacin Simsek, C. ; Kiyici, FB - How much science and technology lesson student studying books support creative thinking? - INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION - Vol.2 - pp.2105 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2010.03.289 - English - Proceedings Paper - FEB 04-08, 2010 - 2010 - WOS:000282002802005
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 KAPLAN ÖZTUNA, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve BALKAN KIYICI, F. - Okul Gezileri ile İlgili Neler Hatırlanıyor? - 2019
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Balkan Kıyıcı, F., Damar, A., Nefes, U., Bulut, M.FATİME BALKAN KIYICI; - Fen İle İlgili Proje Çalışmalarına Öğrencilerin Katılma Eğilimlerinin İncelenmesi. - 2013
2 Fatime Balkan Kıyıcı, Alper Çorapçıgil, Sercan Çetinkılıç, Onur Talay - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alanlarını Seçme Nedenlerinin Belirlenmesi - 10/05/2013-12/05/2013 - 2013
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Atabek-Yiğit, E., Balkan-Kıyıcı, F., Darçın, E.S. - Doğa Eğitimi ile Geleceğin Çevre Algısındaki Değişimin Belirlenmesi - 2012
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 FATİME BALKAN KIYICI; - Vol.23.000 - DOI : Tamamlandı - 111B070 - 2014
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 - Hayvanat Bahçelerinin Fen Öğretiminde Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri - MELİKE YAVUZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - İLKÖĞRETİM FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ - 2011
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
3 KARŞILAŞTIRMALI FEN ÖĞRETİMİ PROGRAMLARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
4 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
5 UZMANLIK ALAN DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
6 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
7 İLKÖĞRETİMDE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
8 İLKÖĞRETİMDE FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
9 FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
10 FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
11 EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDE GELİŞEN OKURYAZARLIKLAR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
12 EĞİTİM ÖĞRETİM SÜRECİNDE GELİŞEN OKURYAZARLIKLAR - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
13 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
14 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
15 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
16 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ VE LAB. UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
5 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
6 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ VE LAB. UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
7 FEN BİLGİSİNDE TEMEL KAVRAMLAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.6 - ISSN : 1 - 2013
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
9 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
10 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
11 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
12 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
14 A SEÇ II (GÜNLÜK YAŞAMDA FEN VE TEKNOLOJİ) - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
15 FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
16 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
19 A SEÇ II (GÜNLÜK YAŞAMDA FEN VE TEKNOLOJİ) - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
20 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
21 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
22 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
23 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
24 A SEÇ II (GÜNLÜK YAŞAMDA FEN VE TEKNOLOJİ) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
25 A SEÇ II (GÜNLÜK YAŞAMDA FEN VE TEKNOLOJİ) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
26 FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
27 FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
28 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
29 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
30 ÇEVRE BİLİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
31 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ VE LAB. UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
32 ÇEVRE BİLİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
33 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ VE LAB. UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
34 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
35 FEN EĞİTİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
36 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
37 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
38 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
39 FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
40 ÇEVRE EĞİTİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
41 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
42 FEN EĞİTİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
43 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
44 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
45 A SEÇ I:GÜNLÜK YAŞAMDA FEN VE TEKNOLOJİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
MAKALELER
Opinions of Teachers Conducting Science Courses Regarding Outdoor Education: A Phenomenological Study
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN ÇEVRE KAZANIMLARININ İNCELENMESİ: BREZİLYA VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI
What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study
The Environmental Awareness in the Context of Sustainable Development: A Scale Development and Reliability Study
Information and Communication Technologies in Science Instruction: Systematic Review of Publications in Last Decade
Technology-Based Professional Development Program: Experiences of Science Teachers
Information and Communication Technologies in Science Instruction: Systematic Review of Publications in Last Decade
Ortaokul Öğrencileri için Geri Dönüşüm Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Algısı
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları ile İlgili Kavramlara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Bilişsel Stiller ve Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçlarının Kullanım Yeterliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara İlişkin Görüşlerine Etkisi: Organ Bağışı ve GDO
The Effect of The Activities Carried out in Out-Of-School Learning Environments Based on Socio-Scientific Issues on The Decision-Making of The Students
Primary School Students’xx Perceptions Of Technology
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
The Effect of Use of Conservatories in the Teaching of Voice Subject on the Academic Archievements and Thinking Skills of Students
Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Ortaokul Öğrencilerin Hidroelektrik Santrali Hakkındaki Görüşleri
Hidroelektrik Santral Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Öğrenilen Bilgilerin Hatırlanmasında Sınavların Etkisi
A Scale Development Study for the Teachers on Out of School Learning Environments
Fen Bilimleri Programlarının Karşılaştırılması Türkiye ve Avustralya
The Opinions of Science and Technology Teachers Regarding the Usage of Out Of School Learning Environments in Science Teaching
Evaluating the Testing Effect in the Classroom An Effective Way to Retrieve Learned Information
İlköğretim II kademe öğrencileri için çevre okuryazarlığı ölçeği Ölçek geliştirme ve güvenirlik çalışması
Doğa Eğitimi İle Öğretmen Adaylarinin Çevre Okuryazarlik Düzeylerindeki Değişimin Ve Görüşlerinin İncelenmesi
Teachers’ Opinions Regarding the Effects of the Usage of out-of-school Learning Environments on Students’ Academic Achievement and Anxiety towards Science
Laboratuarda v -diyagramı ve kavram haritası kullanımının başarı ve eleştirel düşünme eğilimine etkisi
Müze Ziyaretinin Öğretmen Adaylarının Düşüncelerine Etkisinin İncelenmesi
Comparison of Turkish and US Pre-Service Teachers’ Web 2.0 Tools Usage Characteristics
Examining freshmen believe concerning ICT usage In K 12 and University Settings
Examining Web 2 0 Tools Usage Of Science Teacher Candidates
Hayvanat Bahçelerinin Fen Öğretiminde Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Students’opinions Regarding The Usage Of Zoos In Science Teaching
Science And Technology Teacher Candidates’ Perceptions About Science And Technology
Science and Technology teachers’ opinions the use of zoos in science teaching
Concept cartoons in science education: availability and students’ opinions about the cartoons
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Günlük Yaşamlari İle Bilimsel Bilgileri İlişkilendirebilme Düzeylerinin Belirlenmesi
Science Education Beyond the Classroom A Field Trip to Wind Power Plant
The Definitions and Preferences of Science Teacher Candidates Concerning Web 2 0 Tools A Phenomenological Research Study
How much science and technology lesson student studying books support creative thinking?
Science, Technology Literacy
Fen Bilgisi Öğretiminde Oluşturmacı Yaklaşım Uygulamasının Akademik Başarıya Etkisinin Belirlenmesi
Öğrencilerin fen bilgisi dersine karşı tutumlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi
İnternet ve Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi ve Yapısalcı YaklaşımFen Bilgisi Eğitimi ve Yapısalcı Yaklaşım
BİLDİRİLER
Eğitim Fakültelerinde Bulunan Bilgisayar Laboratuarlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Algısı: Boylamsal Bir Çalışma
Etkinliklerle Zenginleştirilmiş Uygulamaların Güneş Enerjisi Kullanım Alanları Farkındalığını Arttırmadaki Rolünün İncelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Hal Değişimi ile İlgili Kavramlar Hakkındaki Bilgilerinin İncelenmesi
Öğretmen Adaylarının Derslerine Teknolojiyi Entegre Edebilme Durumlarının Belirlenmesi
Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) ile İlgili Mesleklere İlişkin İlgilerinin Belirlenmesi
BİLİM MERKEZİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TÜBİTAK 4005 PROJESİNİN OKUL DIŞI ÇEVRELERE EĞİTİM AMAÇLI GEZİ DÜZENLEYEBİLME ÖZ-YETERLİK İNANCINA ETKİSİ
Okullarda Gerceklestirilen Bilim Fuarlarina Iliskin Ogretmen Gorusleri
Fen Bilgisi Ogretmen Adaylarinin Kimyasal Denge Konusundaki Bilissel Yapilarinin Incelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Veliler Okul Dışı Öğrenme Ortamları hakkında Ne Düşünüyor?
Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları
İlkokul Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Kavramlara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları
3. ve 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Kitaplarının Öğretim Programına Uygunluğu Bakımından İncelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Çevre Sorunlarına Yönelik Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin Belirlenmesi
Fen Bilimleri Dersine Giren Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri
Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımlı 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Geliştrilmesi ve Pilot Uygulama Sonuçları
Kaynaştırma Eğitimi ve Kaynaştırma Öğrencileri ile İlgili Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Fen Bilimleri Öğretim Programında Yer Alan Fen ve Kariyer Bilinci Konusuna Yönelik Öğretmen Düşünceleri
Ortaokul 8 Sinif Öğrencilerinin Isi Alişverişi Ve Hal Değişimi Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Belirlenmesi
Ortaokul 8 Sinif Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Isi Sicaklik Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
Ortaokul 8. Sinif Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Isi-Sicaklik Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Ve Eleştirel Düşünen Bireye İlişkin Görüşleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Ve Eleştirel Düşünen Bireye İlişkin Görüşleri
Ortaokul Öğrencilerin Hidroelektrik Santrali Hakkındaki Görüşleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Sorunla
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I Dersinin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Öğretmenlerin Bilimsel Çalışmalara İlişkin Görüşleri Ve Bu Çalışmaları Kullanma Durumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Çevre Algıları ve Yaşanılabilir Bir Çevre İçin Yapılabileceklerle İlgili Görüşleri
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre ve Çevre Bilinci Algısının Çizim Yöntemi İle İncelenmesi
The Effects Of The Usage Of Out-Of-School Learning Environments On Students’ Academic Achievement And Anxiety Towards Science
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alanlarını Seçme Nedenlerinin Belirlenmesi
Fen İle İlgili Proje Çalışmalarına Öğrencilerin Katılma Eğilimlerinin İncelenmesi
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinlerindeki İdeal Fen ve Teknoloji Öğretmenli Modelleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi,
İnformal Öğrenme Ortamlarinin İlköğretim Öğrencilerinin Fene Karşi Kaygi Düzeylerinin Değişmesine Ve Akademik Başarilarina Etkisi: Hayvanat Bahçesi Örneği
Doğa Eğitimi ile Geleceğin “Çevre” Algısındaki Değişimin İncelenmesi
İNFORMAL ÖĞRENME ORTAMLARININ İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI KAYGI DÜZEYLERİNİN DEĞİŞMESİNE VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: HAYVANAT BAHÇESİ ÖRNEĞİ
Popüler Bilim Dergileri ve Bilimsel Kitapların Fen Derslerinde Kullanılma Durumları
Turkish Teacher Candidates’ Technology And Web 2.0 Tools Usage Characteristics
Freshmen’s Beliefs About ICT Usage In K-12 And College Education
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamlarıyla İlişkilendirebilme Sürecini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Hakkında Yeterlilik Algıları Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuar Araç Gereçler ile ilgili algıları
Fen Bilgisi İle İlgili Yapılmış Tezlerin Yöntem Açısından İncelenmesi
Meslek Kuruluşlarına Yapılan Gezilerin Öğrencilerin Düşledikleri Mesleklere Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitiminin Gerekliliğine ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri
Lise Öğrencileri İçin Mayoz Bölünme İle İlgili Bir Model Geliştirilmesi ve Bu Modelin Başarıya Etkisinin Araştırılması
2004-Hayat Bilgisi Programının 4. Ve 5. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinin Fen Boyutuna Temel Oluşturması Açısından İncelenmesi
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Bakışı
Eğitim Fakültelerinde Okutulan Eğitimde Planlama ve Değerlendirme Dersinde İnternetin Etkililiği
KİTAPLAR
İlkokulda Temel Fen Bilimleri
Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu
Okul Dışı Öğrenme Ortamlau
Fen öğretim programları
Günlük Yaşamda Fen
Etkinliklerle Çevre Eğitimi
İlkokulda Temel Fen Bilimleri
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Eğitim Fakülteleri için Genel Çevre Bilimi
Eğitim Fakülteleri için Genel Çevre Bilimi
Fen Eğitiminde Çevre
Biyolojide Özel Konular
Fen ve Teknoloji Öğretimi
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Geleceğin Öğretmenleri Doğa Eğitimi Için Sakarya’xxda Buluşuyor
Doğa Eğitimi İle Çevre Bilinci Sakarya ve Çevresi
UZMANLIK ALANLARI
Fen Bilgisi Eğitimi