| |
| Eğitim Fakültelerinde Bulunan Bilgisayar Laboratuarlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri |
| |
| Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Algısı: Boylamsal Bir Çalışma |
| |
| Etkinliklerle Zenginleştirilmiş Uygulamaların Güneş Enerjisi Kullanım Alanları Farkındalığını Arttırmadaki Rolünün İncelenmesi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Hal Değişimi ile İlgili Kavramlar Hakkındaki Bilgilerinin İncelenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Derslerine Teknolojiyi Entegre Edebilme Durumlarının Belirlenmesi |
| |
| Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) ile İlgili Mesleklere İlişkin İlgilerinin Belirlenmesi |
| |
| BİLİM MERKEZİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TÜBİTAK 4005 PROJESİNİN OKUL DIŞI ÇEVRELERE EĞİTİM AMAÇLI GEZİ DÜZENLEYEBİLME ÖZ-YETERLİK İNANCINA ETKİSİ |
| |
| Okullarda Gerceklestirilen Bilim Fuarlarina Iliskin Ogretmen Gorusleri |
| |
| Fen Bilgisi Ogretmen Adaylarinin Kimyasal Denge Konusundaki Bilissel Yapilarinin Incelenmesi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi |
| |
| Veliler Okul Dışı Öğrenme Ortamları hakkında Ne Düşünüyor? |
| |
| Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları |
| |
| İlkokul Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Kavramlara Yönelik Algılarının Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları |
| |
| 3. ve 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Kitaplarının Öğretim Programına Uygunluğu Bakımından İncelenmesi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Çevre Sorunlarına Yönelik Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin Belirlenmesi |
| |
| Fen Bilimleri Dersine Giren Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri |
| |
| Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımlı 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Geliştrilmesi ve Pilot Uygulama Sonuçları |
| |
| Kaynaştırma Eğitimi ve Kaynaştırma Öğrencileri ile İlgili Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri |
| |
| Fen Bilimleri Öğretim Programında Yer Alan Fen ve Kariyer Bilinci Konusuna Yönelik Öğretmen Düşünceleri |
| |
| Ortaokul 8 Sinif Öğrencilerinin Isi Alişverişi Ve Hal Değişimi Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Belirlenmesi |
| |
| Ortaokul 8 Sinif Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Isi Sicaklik Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi |
| |
| Ortaokul 8. Sinif Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Araciliğiyla Isi-Sicaklik Konusundaki Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Ve Eleştirel Düşünen Bireye İlişkin Görüşleri |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Ve Eleştirel Düşünen Bireye İlişkin Görüşleri |
| |
| Ortaokul Öğrencilerin Hidroelektrik Santrali Hakkındaki Görüşleri |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri |
| |
| Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Sorunla |
| |
| Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri |
| |
| Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I Dersinin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi |
| |
| Öğretmenlerin Bilimsel Çalışmalara İlişkin Görüşleri Ve Bu Çalışmaları Kullanma Durumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Çevre Algıları ve Yaşanılabilir Bir Çevre İçin Yapılabileceklerle İlgili Görüşleri |
| |
| Ortaokul Öğrencilerinin Çevre ve Çevre Bilinci Algısının Çizim Yöntemi İle İncelenmesi |
| |
| The Effects Of The Usage Of Out-Of-School Learning Environments On Students’ Academic Achievement And Anxiety Towards Science |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alanlarını Seçme Nedenlerinin Belirlenmesi |
| |
| Fen İle İlgili Proje Çalışmalarına Öğrencilerin Katılma Eğilimlerinin İncelenmesi |
| |
| Ortaokul Öğrencilerinin Zihinlerindeki İdeal Fen ve Teknoloji Öğretmenli Modelleri |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi, |
| |
| İnformal Öğrenme Ortamlarinin İlköğretim Öğrencilerinin Fene Karşi Kaygi Düzeylerinin Değişmesine Ve Akademik Başarilarina Etkisi: Hayvanat Bahçesi Örneği |
| |
| Doğa Eğitimi ile Geleceğin “Çevre” Algısındaki Değişimin İncelenmesi |
| |
| İNFORMAL ÖĞRENME ORTAMLARININ İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI KAYGI DÜZEYLERİNİN DEĞİŞMESİNE VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: HAYVANAT BAHÇESİ ÖRNEĞİ |
| |
| Popüler Bilim Dergileri ve Bilimsel Kitapların Fen Derslerinde Kullanılma Durumları |
| |
| Turkish Teacher Candidates’ Technology And Web 2.0 Tools Usage Characteristics |
| |
| Freshmen’s Beliefs About ICT Usage In K-12 And College Education |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamlarıyla İlişkilendirebilme Sürecini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi |
| |
| Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Hakkında Yeterlilik Algıları Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması |
| |
| Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuar Araç Gereçler ile ilgili algıları |
| |
| Fen Bilgisi İle İlgili Yapılmış Tezlerin Yöntem Açısından İncelenmesi |
| |
| Meslek Kuruluşlarına Yapılan Gezilerin Öğrencilerin Düşledikleri Mesleklere Etkisi |
| |
| Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitiminin Gerekliliğine ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri |
| |
| Lise Öğrencileri İçin Mayoz Bölünme İle İlgili Bir Model Geliştirilmesi ve Bu Modelin Başarıya Etkisinin Araştırılması |
| |
| 2004-Hayat Bilgisi Programının 4. Ve 5. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinin Fen Boyutuna Temel Oluşturması Açısından İncelenmesi |
| |
| İlköğretim Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Bakışı |
| |
| Eğitim Fakültelerinde Okutulan Eğitimde Planlama ve Değerlendirme Dersinde İnternetin Etkililiği |
İletişim
fbalkan@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 71 41